Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine http://partypek.si/ in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu kupcov (ZVPot-UPB2). Spletno trgovino http://partypek.si/ upravlja podjetje PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje (v nadaljevanju “ponudnik”). Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran in trgovino http://partypek.si/, torej kupec v spletni trgovini (v nadaljevanju “kupec”). Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in spletni trgovini http://partypek.si/, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine http://partypek.si/, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani http://partypek.si/ in so veljavni od 11. januarja 2018. 

Podjetje PartyPek  d.o.o., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani http://partypek.si/ kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Podatki o podjetju

S spletno trgovino http://partypek.si/ upravlja podjetje: 

PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje
ID za DDV: SI84286377, zavezanci za DDV.

Matična številka: 8124868000

SKD: G47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Poslovni račun odprt pri Delavska hranilnica d.d. : SI56 6100 0001 8638 606
Datum vpisa v sodni register 11.1.2018, registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani.

Direktor: Tadej Golob
Telefonska številka: +386 51 42 4646 +386 40 701344
E-mail: info@partypek.si 

Želimo vam prijetno nakupovanje.
Vaša spletna trgovina PartyPek d.o.o..

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Uporaba spletne trgovine (neregistriran ali registriran obiskovalec)

Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registriracije svojega uporabniškega profila. 

Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo s naslednjimi podatki: Ime, Priimek, Naslov, e-pošta ter telefonska številka, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme.

Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine http://partypek.si/, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo. 

Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani http://partypek.si/. Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena oz. uspešna.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji.

 

Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@partypek.si

Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.

Naročila

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. 

Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 15. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan, najkasneje naslednji delovni dan. Čas za dostavo pošiljke je največ 5 dni.

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 15 uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, Moneta ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na http://partypek.si/.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani http://partypek.si/ ažurira in spreminja pogosto in hitro vendar pa zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo obvestili in vam v primeru predplačila vrnili kupnino. Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

Veljavnost ponudbe, cene in popusti

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22 % DDV, za jedilne izdelke pa cene vsebujejo 9,5 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 


V spletni trgovini http://partypek.si/ so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste: 
• Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
• Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
• Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novičke.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

Nakup v naši spletni trgovini http://partypek.si/ je enostaven in udoben. Nakup in iskanje sta enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, izpolnete obrazec za hitri nakup ali pa se registrirajte in nakup opravite kot registrirani uporabnik. 

 

Omogočena so plačila prek kreditnih kartic, po povzetju, po predračunu in osebni prevzem.
PartyPek d.o.o. bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi. V primeru napake med nakupom, lahko kupec naročilo enostavno popravi, zamenja artikel ali nakup prekliče.

Koraki procesa nakupa:

  • korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
    Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po spolu, glede na namen uporabe, ipd.), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.
  • korak – (OPCIJSKO) vpis promocijske kode
    S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino z gumbi +/-. 
    V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode lahko je mogoče pridoboti na več načinov. Preko oglaševalskih akcij na Facebok in Instagram profilu PartyPek in preko spletne strani http://partypek.si/.
  • korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)
    Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji pod gumbom »Prijavite se« v zgornjem meniju. Neregistrirani uporabniki kliknite nakup opravite z vpisom podatkov v košarici. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi«.

    Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Naslov za dostavo in plačilo nista enaka« in nato vpišite zahtevane podatke. 

    V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Na tej fazi vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila
  • korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa) – za plačila s kreditnimi karticami se uporablja ponudnika Braintree (https://www.braintreepayments.com) .Tukaj veljajo vsi splošni pogoji o plačilu podjetja Braintree.


Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Oddaj naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Oddaj naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke. 
Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine PartyPek. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu PartyPeka ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju 

    Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. 

    Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji. 

    V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 08. in 16. uro! V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (2) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko preko elektronske pošte info@partypek.si ali na telefonsko številko 051 42 4646.

 

  • Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika

Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja PartyPek d.o.o. v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite. 

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja PartyPek d.o.o. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

  • Plačilo računa na poslovni račun ponudnika

    Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na e-mail poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila. V roku 5 dni po sprejemu naročila bo uporabnik prejel na svoj naslov račun s položnico in podatki o plačilu. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja PartyPek d.o.o. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.
  • Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal

Plačilo lahko preko sistema Paypal opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

o s plačilno kartico MasterCard, 
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron, 
o s plačilno kartico American Express 

o preko mobilnega telefona z Moneto 

Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca. V kolikor naročite telegram in bi želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročlila. 

Na prevzemnem mestu PartyPek d.o.o. (Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje) je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro). V tem primeru stroškov prevzema ni.

Posebni pogoji plačila s kreditno kartico:

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@partypek.si. Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče ponudnika na njegovo kontaktno telefonsko številko 051 424646 / 040 701344  ali ga kontaktira preko elektronskega naslova info@partypek.si.

Izdaja računa

Podjetje PartyPek d.o.o. po zaključeni obdelavi naročila, kupcu pošlje račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca, ki ga je navedel ob oddaji naročila. Način pošiljanja računa je enak za pošiljanje naročila s kurirsko službo in za osebni prevzem.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. 

Strošek dostave

Strošek poštnine je enoten in znaša 3,50 eur. Kurirska služba ne zaračuna dodatnih stroškov provizije, ne glede na način plačila pri kurirju.

Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@partypek.si ali pokliče na telefonsko številko 051 424646. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (PartyPek d.o.o.) sklenjena. 

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki 051 42 46 46 in preko elektronskega naslova: info@partypek.si.


Dostava izdelkov

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi GLS, Pošta Slovenije ali drug dobavitelj po izbiri ponudnika. Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 5 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • PartyPek omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih PartyPek pregleda. PartyPek ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni PartyPek ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in PartyPeku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. PartyPek ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu PartyPeka, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša naPartyPek d.o.o..

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@partypek.si.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@partypek.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov ja na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

NASLOV ZA VRAČILO BLAGA:  PartyPek d.o.o., Sneberska 58a, 1260 Ljubljana – Polje  

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa prejeta plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@partypek.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja – hitra pošta) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, in je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam (personaliziran). Prav tako ni možno vračilo artiklov, ki zaradi svoje narave niso primerna za vračilo, so hitro pokvarljivo ali jim hitro preteče rok uporabe (živilski artikli).

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).



Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Stvarne napake 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo. 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh (2) let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Za prijavo stvarne napake prosim uporabite elektronski naslov info@partypek.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Reševanje sporov


Za reševanje morebitnih nastalih sporov je pristojno sodišče. 

Izvensodno reševanje sporov

V skladu s splošnimi pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev podjetje PartyPek d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

 

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.
Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 2056-bitnega kodiranja.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. 

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Začasna prekinitev izvajanja storitev

Ponudnik lahko začasno prekine oz. odstopi od splošno uporabljenega urnika opravljanja storitev. O omejitvi oziroma prekinitvi opravljanja storitev je ponudnik storitve dolžan obvestiti stranko, ki je telegram že naročila oz. mora obvestilo objaviti na naslovni strani http://partypek.si/.

V teh primerih kupec ne more uveljavljati odškodnine.

E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje partypek.si e-novic:

V spletni trgovini partypek.si v upravljanju s strani podjetja PartyPrk d.o.o., Sneberska 58a, 1260 Ljubljana – Polje, sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. 

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje www.partypek.si e-novic o aktualnih novostih, novicah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih organizator je PartyPek d.o.o. ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju s spletno trgovino www.partypek.si, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke.

V tem primeru so to: e-pošta, ime in priimek. 

Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

  1. (OBVEZNO) Privolitev za sledenje vašim aktivnostim v spletni trgovini www.partypek.si:
  • Izvoz, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh spletne trgovine www.partypek.si, nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh www.partypek.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
  • Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
  1. (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje www.partypek.si e-novičk o aktualnih trendih, dogodkih, novih artiklih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:
  • še naprej prvi obveščeni o novostih in prihajajočih dogodkih.
  • vedno prejeli informacije o vseh aktualnih ugodnostih, 
  • nekajkrat na leto vas bomo razveselili z voščilom
  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih spletnih trendih iz področja, ki jih pokriva naša spletna trgovinica
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh e-novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@partypek.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
  • pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
  • pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov
  • pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem
  • pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi
  • pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov

POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

  • Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@partypek.si
  • Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika prorun.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
  • Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
  1. Pravila nagradnih iger

Splošne določbe

Organizator nagradne igre je podjetje PartyPek d.o.o., Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana Polje (v nadaljevanju “organizator”). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah (v nadaljevanju “udeleženec”).

Pravica in pravila sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb “Všeč mi je” oziroma “Like”, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.

Nagradno žrebanje in podelitev nagrade

• Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
• Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
• Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku treh (3) dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka in telefonska številka) na naslov info@partypek.si. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku treh (3) dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
• V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
• Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov info@partypek.si
• Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani http://partypek.si/.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te nameneuporablja 128-bitni SSL certifikat. 

Komunikacija

Ponudnik lahko v okviru spletne strani in trgovine omogoča tudi prijavo oz. naročilo na elektronske novice in obvestila. Uporabnik se strinja, da ga ponudnik ob prijavi na elektronske novice in obvestila občasno obvešča o novostih na spletni strani in trgovini partypek.si, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbenik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Za prijavo na novice in obvestila je obvezen vnos veljavnega elektronskega naslova. Po prijavi na elektronske novice in obvestila bo uporabnik prejel elektronsko pošto, s katerim mu bo ponudnik potrdil prijavo na elektronske novice in obvestila. Ponudnik bo uporabniku pošiljal novice in obvestila na elektronski naslov v obsegu in vsebini v skladu s svojo presojo. Uporabnik se lahko od prejema novic in obvestil kadarkoli odjavi, s klikom na povezavo vsebovano na dnu prejete novice oz. obvestila. Prejete novice in obvestila so zgolj informativne narave.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
• pošiljatelj bo jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. 
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu kupcev in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Morebitne pisne pritožbe glede dokazane nedoslednosti oz. glede napačne vsebine pošiljke pri dostavi telegrama porodnici uporabniki pošljejo ponudniku preko elektronskega poštnega naslova info@partypek.si ali po klasični pošti na naslov: PartyPek d.o.o, Sneberska cesta 58a, 1260 Ljubljana – Polje.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Pisna pritožba mora biti podana najkasneje v sedmih (7) dneh od dostave telegrama in mora biti natančno vsebinsko obrazložena. Po preteku tega roka kupec izgubi pravico zahtevati povračilo denarja od ponudnika storitve. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Predvideni rok za reševanje reklamacij je petnajst (15) dni, v nasprotnem primeru lahko kupec vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS. 

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvoda so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta Partypek.si. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pravno obvestilo

Spletno mesto http://partypek.si/ in objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njim.
Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka PartyPek in logotip PartyPek), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.